четвер, 5 листопада 2015 р.

Свято Миколая

Свято Миколая
Ведуча: Всі чекають Миколая,
Всі на світі – кожен край,
Та не кожен, мабуть, знає,
Хто ж то добрий Миколай.
Жив колись давно на світі
Десь у Азії юнак…
Роздавав дарунки дітям
Той багатий одинак.
Бідним дітям у потребі
Дарувати він любив,
Аж Господь Вседобрий в небі
Миколая полюбив.
Став єпископом все знаним
Миколай, і чемно жив,
Особливої пошани
Він у Бога заслужив.
Запитав Господь: - Що хочеш
За свої заслуги ти?
-           Хочу, Господи, я хочу
Раз у рік на землю йти:
Завітати в кожну хату,
Всіх вітати знов і знов,
Чемним дітям роздавати
Подарунки за любов.
І отак щоразу, діти,
Вам щороку Бог дає:
Миколай мандрує світом –
Подарунки роздає.
являєть Миколай та Ангели)
Миколай: Ангели любі ви мої, в книзі покажіть мені,
Чи рік пройшов для вас всіх плідно,
Чи діти вели себе гідно,
Чи вдома вони допомагали,
Про старших чи не забували.
Чи добре вчилися у школі,
Чи сніг розчистили у полі,
Аби дорогу я знайшов
Й до них у гості я прийшов.
Ангел: Святий угодник – Миколай,
Старанно все писали, знай.
Всі вчинки дітей: і хороші, й погані –
В оцій Святій книзі про всіх нотували.
(показує книгу, звертається до домовичка Кузі, що зявився)

Ангел: Ти пустун, хоч немаленький,
Будь слухняним та чемненьким,
Не пустуй, а поможи –
Подаруночки збери.
Адже знаєш – наші діти –
Самі добрі й чемні в світі.
Так що часу ти негай,
Хутко іграшки збирай.
Домовинок Кузя: Як же… Буду я збирати…
Я не звик тут працювати!
На тобі тепер такої…
Що ти, ангеле, накоїв?
Працювати… Щось збирати…
Краще я піду із хати.
Там кращих друзів буду мати,
Що працювати не будуть заставляти. (виходить)
(на сцену з двох різних боків виходять Кузя та Чортик)
 Чортик: Привіт, друже, не сумуй.
Свою образу ти вгамуй.
Кузя: Хто ти? Я тебе не знаю.
Чортик: Не впізнаєш?
Імя я маю – лежебока Чортенятко
Не маю ані мами, ані татка.
Кузя: Який жах! А де живеш?
Чортик: Що, може, в гості ти зайдеш?
Кузя: Гаразд, зайду, коли ти просиш,
А що це ти за різки носиш?
Чортик: Для дітей нечемних ношу,
Тож, і ти візьми. На (протягує різочку), прошу.
Кузя: (не бере різочку) Про себе краще розкажи
І що ти вмієш покажи.
Чортик: Скажу відверто я по правді,
Що чорт недобрий я на справді.
Кузя: Чому?
Чортик: Колись давним, давним-давно.
У мене все в житті було.
Проте злий чарівник навчив
Мене ненавидіти все.
Я став підлим та мерзотним,
Не вірю справам добрим жодним.
Різки ці при собі я маю,
Адже певен я і знаю:
Людей хороших вже нема
І шукати їх дарма!
Кузя: Ні, з тобою я не згоден,
Кожна людина на добро годна!
Так Миколай-угодник казав
І мене добрих справ навчав.
Краще йдемо Миколая шукати,
Краще у нього поради спитати.
Чортик: Хоч я й не вірю. Проте, гаразд, ідем,
Але ці різки з собою візьмем.
(йдуть зустрічати Миколая)
Кузя: Святий Миколаю, дозволь нам зайти,
Допоможи нам двом правди знайти.
Чортеня не має віри,
Для нього всі справи чорні та сірі.
Чортик: Не вірю я, що діти добрі й гарні,
Вони погано вчаться, ведуть себе марно.
Миколай: Зараз ми дітей перевірим. Давай?
Дітей у цій залі поганих нема. Пам’ятай!
(проводяться конкурси)
Миколай: Гаразд, мої ангели, де ж Домовичок?
Ніяк не привчу його до порядку!
Ангел: Проте вирушаймо, бо спізнимось ми,
І не зустрінемось з добрими в залі дітьми.
Ангел: Так, Миколаю, діти чекають,
Цілий арсенал добрих справ за рік мають.
Миколай: Добрий день, мої добрі малята,
Зичу вам добра і веселощів в свята!
Ангел: Ми стомилися, бо довго йшли,
Ледь дорогу до залу знайшли.
Зі святом, друзі, всіх вітаєм,
Щастя і добра бажаєм.
Миколай: Вчитись будете, я вірю, лише на «відмінно»,
А на наступний рік я прийду неодмінно.
Кузя: Один одного, друзі, вітайте
Добро та надію завжди в серці майте!
А Чортенятко, я вважаю, ми простимо.
Миколай: І ще гадаю, що із сьогоднішнього дня
Ростиме добро в його вчинках щодня.
Ангел: Україно, моя мила,
Ти моя рідненька,
Я тебе так щиро люблю,
Хоч я ще й маленька.
Чортик: Сині дзвіночки молитву дзвонять,
Зложім в молитві щиро долоні.
Ніч промайнула і сонце світить,
Вислухай, Боже, що просять діти.


Немає коментарів:

Дописати коментар