Основні орієнтири виховання
1. Ціннісне
ставлення особистості
до суспільства і держави
( громадянське, патріотичне, родинне виховання)
Мета: формування почуттів любові до Батьківщини, її
національних цінностей; шанобливе ставлення до державної символіки, повага прав
людини (толерантність, миролюбність),
вивчення культури свого народу і
прагнення дотримання традицій, виховання почуття поваги, гордості до своїх
батьків, роду, народу, місця де народився .
2. Ціннісне ставлення до людей
(моральне
виховання)
Мета: формування духовно-моральної культури особистості: чуйності, чесності, правдивості,
справедливості, гідності, толерантності, милосердя, виховання родинних,
особистих, громадянських цінностей.
Вміння співпрацювати з
іншими, в колективі, співпереживати, здатність враховувати думки товаришів, поваги до товаришів.
3. Ціннісне
ставлення до природи
( екологічне виховання)
Мета: формування екологічної культури, гармонійне співіснування
з природою та зв'язок з національними традиціями ; відповідальне ставлення до
природи, правових норм, до природи як середовища існування людини; виховання
почуття особистої причетності до збереження природних багатств
,відповідальності за них.
4. Ціннісне
ставлення до праці
(трудове виховання)
Мета: виховання в учнів працелюбності, старанності,
бережливості господарського ставлення до суспільної власності; усвідомлення
значимості праці в житті людини, виборі професії, повага до людей праці, які
створюють духовні та матеріальні блага та цінності.
5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
(художньо-естетичне виховання)
Мета: Формування естетичної культури і мислення та почуттів
засобами художніх образів різних видів мистецтва; розвиток художньо-естетичних
емоцій, смаків, навичок до розробки і участі в творчих мистецьких проектах.
6. Ціннісне ставлення до себе
( за здоровий спосіб життя)
Мета:формування основних засад «Я концепції» особистості
(самопізнання,самовизначення,самовиховання, самовдосконалення);
прагнути бути фізично здоровою людиною, знати про наслідки негативного
впливу шкідливих звичок на здоров’я людини.
7.
Превентивне
виховання
Мета: виховувати у підлітків загальноприйняті людські
цінності; формування глибокого усвідомлення взаємозв’язку між ідеями свободи,
правами людини та її громадською відповідальністю; спонукання вихованців до
активної протидії проявам аморальності, правопорушенням, бездуховності,
антигромадській діяльності.
8. Сприяння
творчому розвитку особистості
Мета: організація змістовного дозвілля дітей та молоді,
тематичних вечорів відпочинку, розважальних заходів що дають змогу спілкуватися
з однолітками у різних формах ігрової та дозвілєво-розважальної програми.
Немає коментарів:
Дописати коментар