неділя, 15 листопада 2015 р.

Баба Яга і казкова компанія на Новий рік 2016

анимация-шутка о мировых познаниях школьников


Баба Яга і казкова компанія на Новий рік 2016

Дійові особи: Кощій, Баба Яга, Кікімора, Зима, Сніжинки
На сцені Кощій (1). На ялинці годинник. На стрілках – за 5 хвилин до Нового року.
Баба Яга (2) в короні Снігурки виглядає з-за завіси:
2- Ку-ку-у…
1- Не пойняв? 
2- Ку-ку-у…
1- Яка-така цікава зозуля в царстві-заблукарстві розкукалася, га? За п’ять хвилин до півночі! Ич, кукає в такий тріскучий мороз! Аж кості торохтять! Бр-р-рр…
2- А може, казковий новорічний годинник зламався! (Баба Яга виходить на сцену) Я замість годинника й кукаю!
1- Ти-и? 
2- Я! Ку-ку-у… Зозулька-Снігурка! 
1- Пелехата курка! Зозулі всі давним-давно у вирій полетіли. А казкові годинники ніколи не ламаються! 
2- Так уже й не ламаються! Звідкіля тобі знати, безсмертні твої бородавки! Особливо якщо в тому годиннику костуром подлубати… Хи-хи… Тобто ку-ку..
1- Так годинник же чарівний! Ча-рів-ний! Краще скажи, трухлява твоя ступа, навіщо корону в Снігурки поцупила?! На увесь казковий ліс розбій учинила!
2- Заспокойся, юначе, 300 літ як пенсії на таблетках від нежитю! І не ступа я… Я  ажурна талія… І не розбишака, а миле ягувате створіння лісової нечисті… 
1- Ги-ги, талія, як балія!
2- І корону в Снігурки, до вашого горбатого відома, не по-о…цупила, а по-о…зичила. На одну лише нічку… Нічку-Новорічку… А то все свято тільки для них! (показує в зал) А мені що? 
1- Так я тобі й повірив! Чи-то багато ума тре? Аби посваритися напередодні Нового року та з ким! З онукою! Ти подумай своєю пенькуватою головою, з чиєю ж-то онукою! Самого Діда Мороза онукою! Аж кості від холоду торохтять...  Бр-р-р…
2- А може, коли хочеш знати, кострубата твоя фейса, мене завидки взяли!..
1- Иги, згадала баба, як дівкою була! За царя Опенька, як була земля тоненька! Завидки її взяли!..
2- Головою  киває, а розуму не має! Краще мене, однозубий, послухай!
1- Що мені горбоносу Ягу слухати?
2- А те! Бо я й про тебе, кривого, подумала! Ось! (витягує з-за пазухи шапку Діда Мороза) Бери! Одягай!
1- Навіщо? 
2- Дідом Морозом будеш!
1- Я-а?
2- Ти! 
1- Та… Та в мене ж подарунків нема! Що я дітям даруватиму? 
2- Не те головне!
1- А що?
2- Головне ‒ оголосити прихід Нового 20_ року! Тоді лише нам, одним, уся слава, уся шана, овації залу! А не якимось бородатим перемерзлим дідуганам з холодними відмороженими онуками! Фе-е… Та хоч нам би разок на 300 літ… Зірками сцени… Одягай, тобі кажуть! (Кощій одягає).
З’являється Кікімора (3):
3- О!  Хтось про мою холодну болотну вроду ниньки згадав!
2- Явилася цариця з багнюки дівиця!
3- Не применшуй моєї смердючої огидно-бридкої краси! Бо не лише з багна моя непотворність, а й з гнилих мухоморів, блідих поганок,  зелених слизняків та жаб’ячих танців! Бррр… – самій огидно!.. 
1- Воно й не дивно! Аж кості торохтять!.. 
3- Від моєї краси?
1- З мого переляку!
3- А чом це ви, скажіть моїй болотній цікавості, зібралися усією нечистою нечистю в казковому лісі біля чарівного годинника?
2- Будемо оголошувати Новий рік! 
3- Ви? З якої то радості? То робота Діда Мороза та Снігурки!
1- На цей раз обійдуться!.. Хай на біржі праці трохи посидять… Безробітними…
2- Бо завжди оплески в залі тільки для них! І хороводи!
1- І новорічні конкурси теж! І призи! А ми що, гірші? 
3- Та… Якщо придивитися, то… Ви дійсно до Діда Мороза та Снігурки схожі… Короною та шапкою… Схожі чи ні? (запитує в глядачів)
Глядачі дають відповідь.
2- Ну, так я і знала! Так я і знала! Немає правди на білому світі! А тим паче, серед казкового новорічного лісу. Пора чимдуж оголошувати Новий рік! Бо гляди, ще справжній Дід Мороз зі Снігуркою  на свято не забаряться…
1- Аж кості торохтять… Бр-р-р…
Усі:
- Новий рік! Новий рік! 
3- Ну, що? Прийшов? (дивиться на годинник)
1- Нє-е. Мабуть, тихо гукали… Захрип. Простуда моя безсмертна…
2- Знайшов час, коли нежиттю хворіти!  
3- Погукаємо ще раз!
Усі: 
- Новий рік! Новий рік! 
1- Знову нікого. Ку-кукала дарма…
2- Глухо. Як у трухлявому дуплі на болоті…
3- Має бути якась притичина-заковичина…  (зазирає за годинник)
Заходить Зима (4)
4- О, це так зустріч! Вітання лісовій нечистій компанії! Годинник ремонтуєте?
3- Так, це… Чекаємо-не перечекаємо…
2- І ніяк не дочекаємося…
1- Ждемо-не-дождемося-переждемося… 
4- Чого ви очікуєте?
1,2,3- Нового року!
4- Новий рік очікують усі з великим нетерпінням - і дорослі, і діти! Але навіщо чіпати чарівний лісовий годинник?
3- Я, може, пилинки з нього здувала… Стрілки трохи з іржі протерла… 
1- Зимо, не дихай на мене! Бо й без тебе холодно.. Бр-рр… Аж кості торохтять!...
2- Я знову дістану запалення легень! Двостороннє!
3- А в моєму зеленому носі нежить змерзне на льодяник!
4- Отакої! Хіба зима – то лише хвороби? Та взимку стільки веселих розваг! Давайте запитаємо дітлахів, за що вони люблять зиму?
Відповіді дітей.
4- Чули? Зима - це швидкі санчата з гірки, це веселі сніжки та червоні щічки, це ковзани, неповторні круговерті сніжинок сивої віхоли та іскристі морозяні візерунки на шибках. І звісно, зима – то Новорічне свято! Але чому на вас шапка Діда Мороза? І Снігурки?.. 
1- Ну, те-е-к… Конкурси новорічних костюмів… 
2- Иги! Новорічний карнавал… А чим я не Снігурка? Ну-у… На пенсії… Пенсійного віку…
 4- Ой, знаю я вас давно, казкові шибеники! А скажіть-но мені, діти, що поробляє біля чарівного годинника Баба Яга та уся казкова нечиста компанія? 
Глядачі розповідають.
4- Як? Ви хотіли оголосити прихід Нового року?! Самі? 
1,2,3- Иги.. 
4- Без Діда Мороза та Снігурки? 
1,2,3- Иги.. 
4- І що? Не вийшло? 
1,2,3- Иги.. 
4- Панове розбишаки, запевняю вас, що ми всі з вашою хуліганською затією могли б залишитися взагалі без Нового року та марнувалися б тут, у старому році. адже ніхто більше, окрім Діда Мороза та Снігурки, не може оголошувати Нового року. ніхто!
1- Так у нас і шапка його…
2- І корона…
3- А довга біла борода ще виросте…
4- Для чарівного приходу Нового року до цієї святкової зали того замало… І шапки, і корони…
2- Без Діда ніяк?
1- Та я старший на років 500 за Діда Мороза! Я ж Безсмертний!
4- В Діда Мороза має бути кришталева льодяна патериця! Посох! Чарівна Новорічна патериця! Він вдаряє патерицею об землю, і-і…
1,2,3 – І лише тоді  приходить Новий рік? 
4- Так!
2- Не було в Діда ніякої палиці! Не було! Відповідально заявляю і усією своєю нечистою нечистю поклястися можу, що не було в Діда Мороза ніякого дрюка. А в Снігурки тим паче!.. Інакше би я тую патерицю… Того… Укра… Позичила. От! 
4- Звісно, не було! Чарівний кришталевий новорічний посох зберігається в мене! Протягом усього року він заморожений у казковому холодильнику, і лише взимку, напередодні Новорічних свят, коли кружляє Новорічна віхола срібних сніжинок, я урочисто передаю патерицю Діду Морозу для Снігової казки… І тоді Дід під передзвін диво-курантів казкового годинника ударяє ним об землю, проголошуючи початок Новорічного дійства в цій святковій залі… 
(Звучить музика. Чарівні Сніжиночки, легенькі, як пушиночки, кружляючи, підносять Чарівну патерицю Зимі)
1- Діда Мороза, значить, треба...
2- І Снігурку треба….
3- І патерицю теж треба…
1,2,3 - А ми? Ми нащо?! Нас не треба???
4- Діти, (звертається до глядачів), а чи була б казковою Новорічна ніч без наших чарівних героїв? 
Після позитивної відповіді дітей лісова нечисть виконує якийсь кумедний веселий і радісний танок.
Зима пропонує погукати Діда Мороза та Снігурку для оголошення Нового року… Свято продовжується…

1 коментар: