четвер, 12 листопада 2015 р.

Я- патріот своєї країни

Картинки по запросу анімації про україну
Я- патріот своєї країни
Тема заходу «Я- патріот своєї країни»
Мета. Відверто висловлювати свої думки, захищати свої погляди, толерантно ставитися до переконань інших. Виховувати громадян-патріотів, здатних творити себе і своє життя.
Ведуча.                       Ми живемо в Україні,
                                     В золотій стороні,
                                     Де джерела цілющі
                                     Повнять сили земні.
                                     Де у травах похилих
                                     Зерноокий ромен,
                                     Де нев’януча слава
                                     Тихо світить з легенд.
Звучить музика.(сл.. В. Самійленка, муз. народна)
                                Наша славна Україна –
                                Наше щастя і наш край
                                Чи на світі є країна,
                                Ще миліша за наш край?
Учитель. Сьогодні Україна – незалежна держава. Нам вкрай необхідно переосмислити своє буття. Зламати стереотипи старого мислення,  створити новий світогляд, по-новому продивитися до себе, на навколишній світ, на свою країну. І з гордістю сказати: «Я – українець, і це звучить гордо!» «Краще запалити одну свічку , ніж ганьбити пітьму». І якщо ці свічки запалахкотять у кожного з нас у серці, то в Україні запалає вогонь відродження.
Ведучий.     Україно моя, моя люба вкроїно,
                      Чим я втішу тебе,
                       Чим тебе заспокою,
                       Чи про тебе розкажу, як тебе я люблю.
Учитель. А тепер відгадайте ключове слово. Воно є основою для розмови у дискусійному клубі.
                                 Т А П
                                 Р  І   О
                                 М З И Т
Так, погляньте словник до зустрічі: патріот (гр. земляк,співвітчизник)- людина, яка любить свою батьківщину, йде на подвиг за неї, віддана своєму народові.
Ведуча. Від слова «патріот» утворено слово «патріотизм»
Учитель. Ось тлумачення слова «патріотизм»(патріотизм – любов до батьківщини, до свого народу, відповідальність за долю народу, готовність служити її інтересам)
На часі. «Велике коло». Учні підготували крилаті вислови. Послухаємо, а потім обговоримо.
  • Найвищий патріотизм – безкінечне бажання добра батьківщині.(М.Чернишевський)
  • Я повинен  або жити для блага вітчизни, або загинути з нею разом. (Цицерон)
  • Любов до батьківщини породжує добрі звичаї, а добрі звичаї породжують любов до батьківщини.(Монтеск’є)
  • Патріот – це людина, яка служить вітчизні.(М. Чернишевський)
  • Забудеш край рідний – висушиться твоє коріння. (П.Тичина)
Після обговорення. Звучить пісня Тараса Петриненка «Україна» («Дороги іншої не треба…»)
Учитель. Усі ми любимо свою вітчизну. І  патріот – людина, що любить і поважає рідну землю, шанує її традиції. А тепер назвіть людські цінності.
П –привітність
А – активність
Т – терплячість
Р – радісність
І – ініціативність
О – обов’язковість
Т – творчість
Наведіть , будь ласка, приклади патріотизму з літератури, кіномистецтва, історії (відповіді учнів)
Сьогодні ми проведемо диспут «Я – патріот своєї країни» Перш за все повторимо правила проведення диспуту, яких потрібно дотримуватися.
Правила проведення диспуту:
  1. Перш ніж сперечатися, подумай над темою диспуту.
  2. Сперечайся чесно, щиро, зрозуміло, впевнено висловлюй свої судження і положення, які ти маєш захищати або доводити їх правильність.
  3. Переконливим доказом, кращим засобом заперечення є точні і аргументовані  факти.
  4. З великою повагою стався до думок співрозмовників.
  5. Не перебивай виступу «противника».
  6. Закінчуючи виступ, сформулюй висновки.
Учитель. Отже, розпочнемо. На черзі прийом «Графіті» - обмін інформацією до її глибокого усвідомлення.
 Обговоримо опитування школярів нашої школи: 67% - вважають, що вони є патріотами.
Друзі! Нас хвилює це питання, чому ж 36% учнів не змогли дати відповідь. Висновки у кінці нашого диспуту допоможуть школярам визначитись.
  • Чи актуально зараз бути патріотом?
  • Чиє зараз патріоти, хто вони?
  • Чи потрібні державі патріоти?
  • Що таке український патріотизм взагалі?Як його розуміти, в чому він проявляється?
Учні (після обговорення даних питань)
1.На мою думку, патріотом є той, хто знає свій рід, свою історію, має національну самосвідомість.
2. Патріотизм як любов до свого народу, Батьківщини є справою внутрішньої свободи людського добровільного самовизначення.
- Чи є патріотизм як риса – цінністю для вас?
- Як ви відчуваєте своє українство?
- Що для вас означають слова «думай по-українськи?»
- На вашу думку, що могло б об’ єднати українців.
Учні.
1. Сила держави – в її патріотах. Об’єднати може національна ідея усвідомлення України як часточки свого «я», а себе самого як часточки України.
2.Україну треба любити такою,яка вона є.
3.Національний ідеал – «Україна – це я».
4.Треба сповнитися Україною, пропустити її крізь своє «я». Це означає – піднести й прийняти її такою, яка вона є.
5.Треба наповнити себе Україною, бути готовим зробити патріотизм своєю потребою.
6.Треба полюбити свою землю з її дивовижною природою, історичними цінностями, надзвичайно гарними містами й колоритними селами.
Учитель. Давайте підсумуємо,які риси повинні бути у патріота.
Прийом «Зірка розуміння»
                                                                                 Україна повинна бути
Порядність і моральність                                                єдиною і цілісною
Гордість за державу.                                                        країною.
Головна мета -                                                          Треба вірити в нашу
зробити життя в нашій країні комфортним.                          Україну.

         Підсумок.
  Патріот своєї країни:
  • Відгукується на потреби людства.
  • Вірний Україні.
  • Здатен любити Україну  і свій народ.
  • Послідовний у своїй діяльності.
Ведуча.    Нашому роду – нема переводу,
               Хай доля єднає коріння святі.
               Дай, Боже, нам віру і братню згоду,
               Бо ми патріоти своєї землі.
Учитель.  Ти, мій хлопче, – українець,
                Ти запам’ятай.
                Ти, дівчино, – українка,
                Теж не забувай.
                 Вирине стежина рідна
                 З теплої трави…
                 Наша мати –Україна,
                 Не забудьте ви!

Немає коментарів:

Дописати коментар