неділя, 15 листопада 2015 р.

ОРІЄНТОВНА СТРУКТУРА ПЕРСПЕКТИВНОГО (РІЧНОГО) ПЛАНУ РОБОТИ ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА


ОРІЄНТОВНА СТРУКТУРА ПЕРСПЕКТИВНОГО (РІЧНОГО) ПЛАНУ
РОБОТИ ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА

Вступ.
Аналіз роботи педагога-організатора за певний період, визначення мети та завдань на наступний:
-     аналіз роботи педагога-організатора над проблемою;
-     реалізація завдань програми “Основні орієнтири виховання учнів                   1-11 класів ЗНЗ України”;
-     організація виховного процесу (участь у проведенні загальношкільних виховних заходів);
-     оптимізація діяльності органів учнівського самоврядування;
-     взаємодія з дитячими та молодіжними громадськими організаціями             (ЗНЗ, за місцем проживання);
-     співпраця з класними керівниками, вихователями та батьківським комітетом;
-     недоліки та труднощі в роботі, причини;
-     визначення мети та завдань на наступний рік.
І. Організаційні заходи щодо реалізації програми “Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ України”:
-     вдосконалення мережі гуртків, секцій та інших форм позакласної діяльності;
-     організація діагностично-прогностичної роботи у співпраці з практичним психологом та соціальним педагогом;
-     участь у розробці моделі виховної системи навчального закладу;
-     створення банку виховних систем та технологій;
-     оформлення та оновлення кабінету педагога-організатора.




ІІ. Організація виховного процесу(за основними орієнтирами виховання):
У розділі передбачаються заходи відповідно до рекомендацій програми “Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ України”
2.1. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.
2.2. Ціннісне ставлення до людей.
2.3. Ціннісне ставлення до природи.
2.4. Ціннісне ставлення до мистецтва.
2.5. Ціннісне ставлення до праці.
2.6. Ціннісне ставлення до себе.
ІII. Співпраця з органами учнівського самоврядування:
-    організація  навчання шкільного парламенту у школі “Лідер”(чи іншій формі навчання);
-    надання допомоги в плануванні та організації діяльності органів учнівського самоврядування;
-    участь у проведенні спільних заходів та ін.

IV. Спільна діяльність із позашкільними закладами, дитячими та молодіжними об’єднаннями й організаціями за місцем проживання:
-     оптимізація співпраці педагога-організатора із керівниками позашкільних навчальних закладів, дитячих та молодіжних об’єднань й організацій за місцем проживання;
-     участь у спільних виховних заходах;
-     сприяння у залученні дітей до позакласної та позашкільної діяльності (участь учнів у гуртках, секціях, об’єднаннях за інтересами тощо).
V. Робота з класними керівниками та вихователями:
-     участь в методичних заходах щодо планування та організації роботи класного керівника й вихователя з учнівським колективом;
-     проведення спільних виховних заходів;
-     надання допомоги класним керівникам та вихователям в організації діяльності учнівського колективу.
VI. Взаємодія з батьками та громадськістю:
-     участь в загальношкільних заходах (батьківські збори, засідання батьківського комітету, конференції тощо);
-     надання допомоги в організації суспільно-корисної праці.
VII. Самоосвіта:
-    визначення проблеми на наступний навчальний рік;
-    опрацювання науково-методичної та психолого-педагогічної літератури;
-    планування курсової роботи, визначення  теми докурсового (курсового) завдання;
-    підготовка до атестації (оформлення матеріалів з досвіду роботи).

При плануванні роботи слід враховувати єдиний режим виховної роботи, традиції школи та обов’язкові позакласні заходи.


Немає коментарів:

Дописати коментар