ОРІЄНТОВНА СТРУКТУРА ПЕРСПЕКТИВНОГО
(РІЧНОГО) ПЛАНУ
РОБОТИ ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА
Вступ.
Аналіз
роботи педагога-організатора за певний період, визначення мети та завдань на
наступний:
-
аналіз роботи
педагога-організатора над проблемою;
-
реалізація
завдань програми “Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ України”;
-
організація
виховного процесу (участь у проведенні загальношкільних виховних заходів);
-
оптимізація
діяльності органів учнівського самоврядування;
-
взаємодія з
дитячими та молодіжними громадськими організаціями (ЗНЗ, за місцем проживання);
-
співпраця з
класними керівниками, вихователями та батьківським комітетом;
-
недоліки та
труднощі в роботі, причини;
-
визначення мети
та завдань на наступний рік.
І. Організаційні заходи щодо
реалізації програми “Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ України”:
-
вдосконалення
мережі гуртків, секцій та інших форм позакласної діяльності;
-
організація
діагностично-прогностичної роботи у співпраці з практичним психологом та
соціальним педагогом;
-
участь у розробці
моделі виховної системи навчального закладу;
-
створення банку
виховних систем та технологій;
-
оформлення та
оновлення кабінету педагога-організатора.
ІІ. Організація виховного процесу(за
основними орієнтирами виховання):
У розділі передбачаються заходи відповідно до
рекомендацій програми “Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ
України”
2.1. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і
держави.
2.2. Ціннісне ставлення до людей.
2.3. Ціннісне ставлення до природи.
2.4. Ціннісне ставлення до мистецтва.
2.5. Ціннісне ставлення до праці.
2.6. Ціннісне ставлення до себе.
ІII. Співпраця з органами учнівського самоврядування:
- організація навчання шкільного парламенту у школі
“Лідер”(чи іншій формі навчання);
-
надання допомоги
в плануванні та організації діяльності органів учнівського самоврядування;
-
участь у
проведенні спільних заходів та ін.
IV. Спільна діяльність
із позашкільними закладами, дитячими та молодіжними об’єднаннями й
організаціями за місцем проживання:
-
оптимізація
співпраці педагога-організатора із керівниками позашкільних навчальних
закладів, дитячих та молодіжних об’єднань й організацій за місцем проживання;
-
участь у спільних
виховних заходах;
-
сприяння у
залученні дітей до позакласної та позашкільної діяльності (участь учнів у
гуртках, секціях, об’єднаннях за інтересами тощо).
V. Робота з класними керівниками та вихователями:
-
участь в
методичних заходах щодо планування та організації роботи класного керівника й
вихователя з учнівським колективом;
-
проведення
спільних виховних заходів;
-
надання допомоги
класним керівникам та вихователям в організації діяльності учнівського колективу.
VI. Взаємодія з батьками та громадськістю:
-
участь в
загальношкільних заходах (батьківські збори, засідання батьківського комітету,
конференції тощо);
-
надання допомоги
в організації суспільно-корисної праці.
VII. Самоосвіта:
-
визначення
проблеми на наступний навчальний рік;
-
опрацювання
науково-методичної та психолого-педагогічної літератури;
-
планування
курсової роботи, визначення теми
докурсового (курсового) завдання;
-
підготовка до
атестації (оформлення матеріалів з досвіду роботи).
При плануванні роботи
слід враховувати єдиний режим виховної роботи, традиції школи та обов’язкові
позакласні заходи.
Немає коментарів:
Дописати коментар