ПОСАДОВІ ОБОВ’ЯЗКИ
ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА
1. Педагог-організатор планує і організовує
позаурочну навчально-виховну роботу з дітьми, підлітками, молоддю в освітніх
установах, за місцем проживання.
2. Вивчає індивідуальні
особливості учнів, вихованців, сприяє розвитку їх здібностей, талантів, навичок
самодіяльності, самоврядування, організації змістовного дозвілля і відпочинку.
3. Спільно з педагогічними
колективами, колективами установ
культури, мистецтв, спортивними товариствами, творчими спілками, громадськими
об’єднаннями, сім’єю розвиває мережу гуртків, секцій, клубів, об’єднань за інтересами.
Залучає до роботи з ними кваліфікованих спеціалістів, працівників науки,
культури, мистецтва, спортсменів, тренерів, студентів, батьків.
4. Вживає заходів щодо
попередження бездоглядності та правопорушень серед неповнолітніх, здійснює
індивідуальну роботу з педагогічно-занедбаними дітьми, підлітками.
5. Надає консультативну
допомогу батькам, педагогічним працівникам.
6. Бере участь у організації
літнього відпочинку і оздоровленні учнів, вихованців в освітніх установах, за
місцем проживання.
7. Настановленням та
особистим прикладом утверджує повагу до принципів загальнолюдської моралі:
правди, справедливості, гуманізму, доброти, працелюбства, інших доброчинностей.
8. Готує дітей,
підлітків до свідомого життя в дусі взаєморозуміння, злагоди та миру між усіма
нарадами, етнічними, національними, релілігійними групами.
9. Додержується педагогічної
етики, поважає гідність учнів, захищає їх від будь-яких форм фізичного або
психологічного насильства, запобігає вживанню ними алкоголю, наркотиків, іншим
шкідливим звичкам, пропагує здоровий спосіб життя.
10.
Постійно підвищує свій професійний рівень, педагогічну
майстерність, загальну культуру.
ПЕДАГОГ-ОРГАНІЗАТОР:
-
повинен вміти ефективно застосовувати професійні знання в
практичній педагогічній діяльності;
- повинен мати ціннісні орієнтації, спрямовані на всебічний
розвиток.
Організовує:
− проведення
організаційно-масової та культурно-освітньої роботи в дитячих та юнацьких
організаціях, дозвілля та відпочинку дітей за місцем проживання;
− діяльність дитячих і
громадських організацій, об’єднань, допомагає в плануванні їхньої діяльності на
принципах добровільності, самостійності, гуманності і демократизму з
урахуванням ініціативи, запитів і потреб учнів.
− умови для широкого
інформування учнів про діючі дитячі й молодіжні організації, об’єднання;
− наочне оформлення школи
за тематикою роботи, яку проводить;
− дітей і підлітків до
роботи в гуртках, секціях, клубах, товариствах за інтересами школи, в
позашкільних закладах, за місцем проживання. Особливу увагу приділяє дітям,
схильним до правопорушень, з неблагополучних сімей;
− заходи щодо попередження
бездоглядності та правопорушень серед неповнолітніх, здійснює індивідуальну
роботу з педагогічно занедбаними дітьми, підлітками.
− канікулярний відпочинок
учнів;
− літній відпочинок
школярів: створення оздоровчих таборів різних типів, залучення до них, в першу
чергу, дітей-сиріт, напівсиріт, дітей із багатодітних, малозабезпечених,
неблагополучних сімей;
− роботу органів
учнівського самоврядування і шкільних громадських організацій, надає їм організаційно-методичну
допомогу і сприяє створенню умов для діяльності;
− планування своєї роботи,
веде у встановленому порядку документацію;
− консультативну допомогу
батькам, педагогічним працівникам.
Сприяє:
− впровадженню кращих
народних традицій, звичаїв, обрядів, свят, вихованню поваги до рідної мови,
народного танцю, пісні, музики;
− оновленню змісту і форм
діяльності організацій, об’єднань, організовує їхню колективно-творчу
діяльність відповідно до вікових інтересів учнів і вимог життя;
− розвитку і задоволенню
інтересів, організації дозвілля молодших школярів, вихованців груп продовженого
дня;
− класним керівникам,
вихователям у проведенні культурно-освітньої роботи з учнями, змістовній
організації відпочинку та дозвілля.
Немає коментарів:
Дописати коментар