неділя, 15 листопада 2015 р.

МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА- ОРГАНІЗАТОРА

МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
ПЕДАГОГА- ОРГАНІЗАТОРА

І. Педагог-організатор повинен знати:
1. Основи загальнокультурної підготовки:
- основні віхи історичного та культурного розвитку України;
- державну мову відповідно до чинного законодавства про мови в Україні.
2. Дисципліни психолого-педагогічного циклу:
- основи педагогіки;
- сутність процесу виховання, його загальних і конкретних цілей, завдань,
   організаційних форм, засобів, методів;
- форми і методи виховання громадянина України;
- анатомо-фізіологічні, вікові, психологічні особливості учнів;
- зміст, форми і методи роботи з батьками;
- зміст, форми і методи організації дозвілля дітей;
- соціально-педагогічні основи профілактики правопорушень.
3. Методологію новаторсько-оригінальних дій:
- наукові основи інноваційних технологій виховання;
- моделі виховних систем шкіл нового типу;
- педагогічні інновації в зарубіжній теорії і практиці.
4. Законодавчо-нормативне забезпечення.
II. Педагог-організатор повинен володіти уміннями: загальнопедагогічними:
а) діагностико-прогностичними:
- ефективно застосовувати теоретичні професійні знання в практичній  
  діяльності;
- рздійснювати аналіз методичної та іншої літератури і визначати найбільш
   оптимальні прийоми організації позанавчальної діяльності учнів;
- озробляти необхідне методичне забезпечення позакласних виховних заходів;
- вміти визначати конкретну мету виховного заходу, завдання виховного
  впливу;
- вміти аналізувати результати своєї роботи і робити висновки щодо їх
   вдосконалення.
б) організаторськими:
- надавати допомогу у створенні та організації діяльності дитячих організацій,
  об'єднань, рухів на основі співробітництва, творчої співдіяльності;
- планувати і організовувати позакласну виховну роботу;
- координувати діяльність організацій, об'єднань у навчальному закладі та поза
   ним;
- спільно з педагогічним колективом розвивати мережу гуртків, клубів,
об'єднань за інтересами, залучати до них дітей;
- вживати заходи щодо попередження бездоглядності та правопорушень серед
  неповнолітніх.
в) фаховими:
- володіти методикою організації позакласної діяльності дітей;
- володіти методикою підготовки, проведення, аналізу виховних заходів;
- розвивати творчі інтереси дітей, їх інтелектуальні здібності;
- знати і володіти формами і засобами національно-культурного відродження
  школи і впровадження в життя народних традицій, звичаїв, обрядів, свят  
   рідної мови, народної пісні тощо.

Немає коментарів:

Дописати коментар