ПЕДАГОГА- ОРГАНІЗАТОРА
І. Педагог-організатор повинен знати:
1. Основи загальнокультурної підготовки:
- основні віхи історичного та культурного розвитку України;
- державну мову відповідно до чинного законодавства про
мови в Україні.
2. Дисципліни психолого-педагогічного циклу:
- основи педагогіки;
- сутність процесу
виховання, його загальних і конкретних цілей, завдань,
організаційних форм, засобів, методів;
- форми і методи виховання громадянина
України;
- анатомо-фізіологічні, вікові,
психологічні особливості учнів;
- зміст, форми і методи роботи з батьками;
- зміст, форми і методи організації
дозвілля дітей;
- соціально-педагогічні основи
профілактики правопорушень.
3. Методологію новаторсько-оригінальних дій:
- наукові основи інноваційних технологій
виховання;
- моделі виховних систем шкіл нового типу;
- педагогічні інновації в зарубіжній
теорії і практиці.
4. Законодавчо-нормативне забезпечення.
II. Педагог-організатор повинен володіти уміннями: загальнопедагогічними:
а) діагностико-прогностичними:
- ефективно застосовувати теоретичні
професійні знання в практичній
діяльності;
- рздійснювати
аналіз методичної та іншої літератури і визначати найбільш
оптимальні
прийоми організації позанавчальної діяльності учнів;
- озробляти необхідне методичне
забезпечення позакласних виховних заходів;
- вміти визначати конкретну мету виховного
заходу, завдання виховного
впливу;
- вміти аналізувати результати своєї роботи
і робити висновки щодо їх
вдосконалення.
б) організаторськими:
- надавати
допомогу у створенні та організації діяльності дитячих організацій,
об'єднань, рухів на основі співробітництва,
творчої співдіяльності;
- планувати і організовувати позакласну
виховну роботу;
- координувати діяльність організацій,
об'єднань у навчальному закладі та поза
ним;
- спільно з педагогічним колективом
розвивати мережу гуртків, клубів,
об'єднань за інтересами, залучати до них дітей;
- вживати заходи щодо попередження
бездоглядності та правопорушень серед
неповнолітніх.
в) фаховими:
- володіти
методикою організації позакласної діяльності дітей;
- володіти методикою підготовки,
проведення, аналізу виховних заходів;
- розвивати творчі інтереси дітей, їх
інтелектуальні здібності;
- знати і володіти формами і засобами
національно-культурного відродження
школи і впровадження в життя народних традицій, звичаїв, обрядів,
свят
рідної мови, народної пісні тощо.
Немає коментарів:
Дописати коментар