субота, 14 січня 2017 р.

Ігри-цікавинки

ГРА - ЗНАЙОМСТВО .
Ведучий говорить , а діти виконують те, про що він говорить.
Вед.   В цьому залі друзі всі –
           Ти і я, і ми, і ви.
           Посміхнись сусіду справа,
           Посміхнись сусіду зліва –
           Ми одна - сім’я.( діти виконують)
                            Привітай сусіда справа,
                            Привітай сусіда зліва,
                            Ми одна сім’я.
           Познайомсь з сусідом справа,
           Познайомсь з сусідом зліва,
           Ми одна сім’я.
                            Обніми сусіда справа,
                            Обніми сусіда зліва,
                            Ми одна сім’я –
                            Ми і ви, і ти, і я!





Гра «Котився колобочок»
Котивсяколобочоктолісом, толісочком,
Захекався, втомився і піснюзаспівав:
«Поплескайтеруками, потупайтеногами,
Досонцяпотягніться і друзямпосміхніться.
Якщовамвеселіше, «Ура» кричітьскоріше…
Іщеголосніше…, ну а тепертихіше…,
І пошепки: «Ура»!






„Це все я, це все я, це компанія моя”. Зрозуміли? Ну почали.
1. Хто співає, веселиться і роботи не боїться.
2. Хто із вас хоч раз хворів через те, що зайве з'їв?
3. Чи багато серед вас невмиваток ходить в клас?
4. Хто найбільше з вас зумів з річки виловить слонів?
5. Хто був чесним і правдивим, не брехливим, не злостивим?
6. Хто казки завжди читав, маму й тата шанував?
7. Хто пройти ладен півсвіту, щоби Новий рік зустріти?
Молодці.


«Тія-я, Тія-я, Тія-я-о»
Колективна, об'єднуюча гра, проводиться сидячи або стоячи по рядах, поклавши руки на плечі своїм сусідам.
Коли ми говоримо: «Тія-я, Тія-я, Ті-я-я», — ми інтенсивно погойдуємося з боку вбік. Коли говоримо: «О!» — нахиляємося вперед. Коли говоримо: «Я!» — нахиляємося назад. А тепер розучимо слова і рухи:
«Тія-я, Тія-я, Тія-я-о (двічі)
Тія-я, Тія-я, Тія-я, Тія-я, Тія-я, Тія-я, Тія-я — Я! — О! — Я!
Я! - О! - Я! - О! - Тія-я, Тія-я-Я! - О! - Я!»
«Молекули»
Ведучий говорить: «Як атоми (сніжинки) пгартіли-полетіли, і в молекули об'єдналися по троє осіб». Гравці беруться за руки, у кого немає пари — стоїть на одній нозі, поки ведучий не запропонує «політати» знову.

Музична масовка.
Вед.  Є таланти в цьому залі?
          Нумо разом: халі – галі!
Всі.   Еге – гей, халі – галі,
         Еге – гей, халі – галі.
Вед.  Дуже я люблю дітей,
          Які співають: гей, гей, гей!
Всі.   Гей – гей – гей!
         Гей – гей – гей!
Вед.  Аж здригається земля,
          Як затягнеш: траля – ля.
Всі.Траля–ля, траля –ля.
Траля – ля, траля – ля.
Вед.   Я солістка вправна є,
           Що співає :є – є- є!
Всі.    Є – є – є, є –є –є,
           Є – є – є, є – є – є!
Вед.   Пісня – краща із оздоб.
           Підхопили: гоп – гоп – гоп!
Всі.    Гоп – гоп – гоп!
           Гоп – гоп – гоп!
Вед.   Класний вийшов шлягерок!
           Чим ми гірші від зірок?



Немає коментарів:

Дописати коментар