вівторок, 31 січня 2017 р.

Вислови мудрого вчителя про моральне виховання

Картинки по запросу малюнки про шкільні святакартинка
Вислови мудрого вчителя про моральне виховання
Моральне виховання починається з перших кроків свідомого життя дитини.
 * * *
Учити жити в суспільстві, серед людей - це означає вчити здійснювати суспільні вчинки, тобто вчити передавати своєю поведінкою ставлення до людей.
* * *
Не забувайте, що кожний твій вчинок, кожне твоє бажання позначається на людях, що тебе оточують.
* * *
Роби все так, щоб людям, які тебе оточують, було добре.
* * *
Вміти керувати своїми бажаннями - елементарне правило, перший рядок першої сторінки букваря моральної поведінки.
* * *
Утвердити, в кожній людині доброту, сердечність, чуйність, готовність прийти іншому на допомогу, чутливість до всього живого і красивого - елементарна, азбучна істина шкільного виховання. з цієї істини починається школа.
 * * *
Безпосередність породжує байдужість, байдужість породжує себелюбність, а себелюбність - джерело жорстокості.
* * *
Дитина повинна відчувати, що в кожній людині е серце, яке треба берегти.
* * *
Нехай дитяче серце хвилюється за долю живого і красивого.
* * *
Моральні відносини повинні стати особистим духовним багатством кожного вихованця.
* * *
Моральне переконання - це діяльні сили особистості, гаряче прагнення відстояти правильність, довести істинність свого погляду, готовність піти в ім'я цього на будь-які прикрості.
* * *
Добрі почуття - перший сторож совісті.
* * *
Моральне переконання - це ідеал, вершина морального розвитку, шлях до якої лежить через єдність моральної звички і моральної свідомості.
* * *
Говори про людину, вчинок, подію те, що ти думаєш.
* * *
Ніколи не відкладай на завтра те. що треба зробити сьогодні.
* * *
Про все май свою думку, на все свій погляд.
* * *
Твоє ставлення до жінки - це джерело твоєї моральності.
* * *
Джерело дитячого егоїзму - у невихованості почуттів.
* * *
Моральна культура - це і є моральні звички, що стали емоційним стражем поведінки.
* * *
Моральна культура людини характеризується тим, що переконання стають в ЇЇ житті самостійною духовною силою, що спонукає на нові моральні вчинки.
* * *
Азбука виховання людяності в тому, щоб дитина, віддаючи тепло своєї душі іншим людям, знаходила в цьому особисту радість.
* * *
Гуманність не можлива без чуйності до людини.
* * *
Кожен, хто вступає в життя, повинен бути не тільки прекрасним умільцем, майстром, творцем матеріальних цінностей, а й душевною, чуйною, чутливою людиною.
* * *
Добрі починання спонукають до добрих справ.
* * *
Грубість, вульгарність, цинізм окремих молодих людей мають своїм корінням невихованість почуттів, байдужість, безсердечність ставлення людини до людини насамперед у сім'ї, потім у школі.
* * *
Виховання почуття чуйності - одна з найважливіших сторін становлення моральної культури.
* * *
Серця дітей повинні бути широко відкриті для радощів і горя інших людей - ось одна з найважливіших передумов того, щоб маленькі люди, які переступають поріг школи, взагалі були вашими вихованцями.
* * *
Той, хто живе турботами про інших людей, стає сприйнятливим, чуйним до слова, яке несе в собі заклик до ідеалу моральності, до утворення краси в самому собі.
* * *
Той, хто живе в світі моральних цінностей, із малих років почуває себе сином Батьківщини.
* * *
Завдання вихователя полягає в тому, щоб кожний його вихованець уже в дитинстві набув морального досвіду в глибоко особистих відносинах з іншими людьми діяти так, як велить йому громадянський обов'язок.
* * *
Не сказати людині здрастуйте - значить виявити своє моральне невігластво.
* * *
Справжня доброта виявляється в бажанні бачити кращою людину, з якою ти спілкуєшся.
* * *
Добрі бажання живуть у душі того, хто вміє віддавати сили своєї душі іншим людям.
* * *
Для виховання моральної культури дуже важливо, щоб людина і в особистих і в колективних духовних взаєминах була пов'язана з іншими людьми узами добрих побажань.
* * *
Слово здрастуйте має чудодійну властивість, - воно пробуджує почуття взаємного довір'я, зближує людей, відкриває їх душі.
* * *
Презирство до невдячності - благородне почуття, яке треба виховувати з малих років.
* * *
Невдячність - не тільки невігластво душі, а й саме по собі зло.
* * *
Чуйність вимагає здорової думки.
* * *
Умій бути скромним, оберігай себе й інших від зухвальства, настирливості, надокучливості.
* * *
Моральне невігластво починається з невміння оглянутися.
* * *
Це найніжніша і разом із тим найкрасивіша і найнепомітніша квітка в букеті, ім'я якого - моральність.
* * *
Програма морального виховання - це, образно висловлюючись, - креслення, за яким ми, педагоги, повинні відточувати, шліфувати істоту, здатну стати людиною.
* * *
Почуття сорому - дитина свідомості.
* * *
Некультурність, убогість розуму і почуттів стають у наші дні моральною вадою.
* * *
Уміння бути зачарованим багатим світом думок і почуттів - дуже важлива риса моральної і естетичної вихованості.
* * *
У вчинках виявляється моральна сутність людини.
* * *
Вчинок завжди визначається діяльністю моральної свідомості.
* * *
Твої вчинки виявляють рівень твоєї моральної культури.
* * *
Корінь твоєї гідності - в благородних переконаннях і думках.
* * *
Гідність - це мудра влада тримати себе в руках.
* * *
Доброта й ще раз доброта - це найтонші й наймогутніші корінці, що живлять дерево дитячої радості - радості ніжного доторкання до живого й красивого.
* * *
Саме з найнепомітніших. на перший погляд, дрібниць формується моральна суть людини - те, що в широкому розумінні ми називаємо людяністю, гуманністю.
* * *
Моральна чистота, моральна цілісність вихователя - це передусім його любов до людей, органічна непримиренність до зла.
* * *

Бійся байдужості - це одна з небезпечних вад.

Немає коментарів:

Дописати коментар