середа, 18 січня 2017 р.

Батькам


Пам'ятка для батьків
 - Не поспішайте задовольнити бажання дитини;
 - Не намагайтеся виконувати за сина чи доньку будь-яку справу;
 - Давайте дитині постійні доручення. Стежте за їх виконанням;
- Не виконуйте за дитину те, що їй доручено, без поважної причини (такою причиною може бути хвороба);
- Навчіться вислуховувати дитину, бути терплячими: не поспішайте закінчити за неї фрази, не перебивайте, не підганяйте;
- Не нав’язуйте синові чи доньці свою думку чи волю: краще аргументовано доведіть, так як ви пропонуєте, буде краще;
 - Привчайте дитину до аргументацій своїх вчинків: пропонуйте їй щоразу замислюватися над тим, що вона хоче робити або що робить;
- Спонукайте дитину пізнати довкілля;
 - Створіть навколо маляти безпечні умови для його перебування та пізнання (закрийте розетки, заховайте сірники, приберіть скло, яким можна порізатися, тощо);
 - Пояснюйте дитині зрозумілою мовою, без сюсюкання та зайвого спрощення, призначення та користь різних речей, правил користування ними;
 - Вчасно привчайте дитину до самообслуговування: щоб не викликати протидії вашим домаганням, придумайте ігрові форми, зацікавлюйте, заохочуйте гарними словами, авансуйте її зусилля;
- З найменшого віку привчайте дитину шанувати і любити своїх батьків, дідусів і бабусь, братиків і сестричок: не допускайте самоствердження за рахунок інших; - Пам’ятайте: прикладом для дитини насамперед є її батьки;
- Поважайте свою дитину, не принижуйте її гідності брутальними словами, глузуванням з її незграбності та невмілості, фізичними покараннями;
 - Любіть дітей не сліпою. а мудрою любов’ю, яка допоможе їм вирости гарними людьми, вдячними вам і здатними до самореалізації в різних життєвих ситуаціях.
 
 
 
Звернення дитини до батьків
Слухай мене , щоб я умів слухати .
Поважай мене , щоб я поважав інших.
Вір мені , щоб я повірив .
Не принижуй мене , щоб я не принижував.
Розмовляй зі мною, щоб я вмів спілкуватися.
Вибачай мені , щоб я вмів вибачати іншим .
Допомагай мені , щоб я став помічником .
Не насміхайся з мене …
Не ігноруй мене.
 Почуй мене , щоб я це відчув.
Люби мене , щоб я вмів любити.

Немає коментарів:

Дописати коментар