вівторок, 31 січня 2017 р.

Ігри

Картинки по запросу анімації про школуГРА - ЗНАЙОМСТВО
Ведучий говорить , а діти виконують те, про що він говорить.
Вед.   В цьому залі друзі всі –
          Ти і я, і ми, і ви.
          Посміхнись сусіду справа,
          Посміхнись сусіду зліва –
          Ми одна - сім’я.( діти виконують)
                           Привітай сусіда справа,
                           Привітай сусіда зліва,
                           Ми одна сім’я.
          Познайомсь з сусідом справа,
          Познайомсь з сусідом зліва,
          Ми одна сім’я.
                           Обніми сусіда справа,
                           Обніми сусіда зліва,
                           Ми одна сім’я –
                           Ми і ви, і ти, і я!





Гра «Котився колобочок»
Котився колобочок то лісом, то лісочком,
Захекався, втомився і пісню заспівав:
«Поплескайте руками, потупайте ногами,
До сонця потягніться і друзям посміхніться.
Якщо вам веселіше, «Ура» кричіть скоріше…
Іще голосніше…, ну а тепер тихіше…,
І пошепки: «Ура»!






„Це все я, це все я, це компанія моя”. Зрозуміли? Ну почали.
1. Хто співає, веселиться і роботи не боїться.
2. Хто із вас хоч раз хворів через те, що зайве з'їв?
3. Чи багато серед вас невмиваток ходить в клас?
4. Хто найбільше з вас зумів з річки виловить слонів?
5. Хто був чесним і правдивим, не брехливим, не злостивим?
6. Хто казки завжди читав, маму й тата шанував?
7. Хто пройти ладен півсвіту, щоби Новий рік зустріти?
Молодці.


ведущий дети
О-пери-тики-томбо - О-пери-тики-томбо
О-муса-муса-муса - О-муса-муса-муса
Ле-о-ле - Ле-о-ле
Ле-мам-бо-ле - Ле-мам-бо-ле
Хей-хей-хей - Хей-хей-хей
Парам-па-рейра-хей - Парам-па-рейра-хей
Унту-висто - Оле
Унту-висто - Оле
Унту-висто – Оле. Оле. Оле
Ча-ча-ча - Ча-ча-ча




ведущий дети
Чика-бум - крутая песня - Чика-бум - крутая песня
Будем петь её все вместе - Будем петь её все вместе
Если нужен классный шум - Если нужен классный шум
Пойте с нами - чика-бум - Пойте с нами - чика-бум
Пою я - бум-чика-бум - Пою я - бум-чика-бум
Пою я - бум-чика-бум - Пою я - бум-чика-бум
Пою я - бум-чика-рака-чика-рака-чика-бум
- Пою я - бум-чика-рака-чика-рака-чика-бум
О-о-о - О-о-о
А-а-а - А-а-а
Ещё раз - Ещё раз
Побыстрее - Побыстрее

Все повторяется снова, только в более убыстренном варианте.

*  *  *  *  *

ведущий дети
Еду на танке - Еду на танке
Вижу корову - Вижу корову
В шапке ушанке - В шапке ушанке
С рогом здоровым - С рогом здоровым
Здравствуй, корова, - Здравствуй, корова,
Как поживаешь? - Как поживаешь?
Ду-ю-спик-инглишь? - Ду-ю-спик-инглишь?
Чё обзываешь? - Чё обзываешь?

Еду на танке - Еду на танке
Рядом корова - Рядом корова
В шапке ушанке - В шапке ушанке
С рогом здоровым - С рогом здоровым
Здравствуй, корова, - Здравствуй, корова,
Как поживаешь? - Как поживаешь?
Ду-ю-спик-инглишь? - Ду-ю-спик-инглишь?
Чё обзываешь? - Чё обзываешь?

И так далее с изменением местоположения коровы. Можно придумывать новые куплеты,  заменяя корову другим животным в рифму


«Тія-я, Тія-я, Тія-я-о»
Колективна, об'єднуюча гра, проводиться сидячи або стоячи по рядах, поклавши руки на плечі своїм сусідам.
Коли ми говоримо: «Тія-я, Тія-я, Ті-я-я», — ми інтенсивно погойдуємося з боку вбік. Коли говоримо: «О!» — нахиляємося вперед. Коли говоримо: «Я!» — нахиляємося назад. А тепер розучимо слова і рухи:
«Тія-я, Тія-я, Тія-я-о (двічі)
Тія-я, Тія-я, Тія-я, Тія-я, Тія-я, Тія-я, Тія-я — Я! — О! — Я!
Я! - О! - Я! - О! - Тія-я, Тія-я-Я! - О! - Я!»
«Молекули»
Ведучий говорить: «Як атоми (сніжинки) пгартіли-полетіли, і в молекули об'єдналися по троє осіб». Гравці беруться за руки, у кого немає пари — стоїть на одній нозі, поки ведучий не запропонує «політати» знову.

Музична масовка.
Вед.  Є таланти в цьому залі?
         Нумо разом: халі – галі!
Всі.   Еге – гей, халі – галі,
        Еге – гей, халі – галі.
Вед.  Дуже я люблю дітей,
         Які співають: гей, гей, гей!
Всі.   Гей – гей – гей!
        Гей – гей – гей!
Вед.  Аж здригається земля,
         Як затягнеш: траля – ля.
Всі.    Траля –ля, траля –ля.
          Траля – ля, траля – ля.
Вед.   Я солістка вправна є,
          Що співає :є – є- є!
Всі.    Є – є – є, є –є –є,
          Є – є – є, є – є – є!
Вед.   Пісня – краща із оздоб.
          Підхопили: гоп – гоп – гоп!
Всі.    Гоп – гоп – гоп!
          Гоп – гоп – гоп!
Вед.   Класний вийшов шлягерок!
          Чим ми гірші від зірок?
Смешинки.
- Если нечем вам заняться,
 Предлагаю посмеяться.
 Девчонки будут смеяться так: хи – хи –хи!( репетиция)
 Мальчишки так:  ха – ха – ха!
 А взрослые вот так: хо – хо-хо!
- Кто себя в стишке узнает,
 Тот смеяться начинает:
- Голос чей у нас так звонок?
 Ну, конечно, у девчонок…(девочки смеются)
- Кто вечно бегает вприпрыжку?
Энергичные мальчишки ! (мальчики смеются)
- Серьезные и рослые
 Бывают только взрослые…( взрослые смеются)
( игру можно повторить несколько раз , меняя местами очередность

Немає коментарів:

Дописати коментар