субота, 14 січня 2017 р.

Сценарій до свята 8 березня

Сценарій до свята 8 березня в школі

Ведучий.
Добрий день, дорогі гості! Сьогодні ми запросили Вас на свято, щоб привітати всіх жінок із найсвітлішим, найніжнішим, найкращим серед усіх свят — Міжнародним жіночим днем 8 березня.
Ведуча.
Отже, саме в цей день, який видався чудовим і весняним, людство вшановує жінку: жінку — кохану, жінку — господиню, жінку — трудівницю, жінку — берегиню життя на Землі. А перш за все — жінку-матір.
Учениця.
Від тебе все:
І хліб, і весен перший цвіт,
І срібний обрій, і криниця чиста.,
І серця жар, і мрій стрімких потік,
І за селом стежина серед жита.
Від тебе все:
Любов і радість визнання,
І пристрасть ласк, і щедрість долі.
На тебе я рівняюся щодня,
Радію і милуюся тобою.
Ведучий.
Мама — це перше слово, яке з вимовляє дитина. Слово мама несе в собі надлюдські глибини скарбів! Мама дає красу та мову. У кожної людини мама стоїть на початку життєвого шляху і є початком доброти.
Ведуча.
Тарас Шевченко писав:
«У нашім раї на землі
Нічого кращого немає,
Як тая мати молодая
З своїм дитяточком малим».
Отже, любі мами, вітання від малят —
Танцюють найменші школярі.
(Діти танцюють.)
Ведучий.
Адже мати народила нас, навчила говорити і запалила у серці вічне світло пісні. Вшануємо всіх наших матусь і бабусь, низький уклін вам. Хай буде на Землі довіку прославлена ваша любов.
Ведуча.
Якими б не були дорослими діти, але лагідний материн наспів продовжує засівати в дитячу душу любов до всього навколо до природи, до людей і усього живого. Під лагідний спів неньчиної пісні виростають поети і композитори, хлібороби і захисники рідної землі, вчителі і лікарі, та прості люди. А мати залишається сонцем усього життя, тим променем, світло якого, ніколи не згасне.
Учениця 1.
У житті ми пізнаємо радощі й жалі,
Та найвища радість — в наших матерях,
Бо ж навік несемо в себе на чолі
Незабутні руки в теплих мозолях.
Учениця 2.
Обвіва нас вітер, дужий і стрімкий,
Час нестримний в очі пильно загляда.
Та для тебе, мамо, вічно я мала,
Ти для мене, мамо, вічно молода.
Учень.
І повік не зрадять матері вуста,
Нам дарують щирі, дорогі слова.
Материнське серце горе закрива,
Материнське серце щастя приверта.
Ведуча.
Але ж жінка це не лише мама, а й господиня, берегиня домашнього вогнища. Майже завжди поряд із нею чоловік, господар. А господарі бувають різні, наприклад, як герой відомої української пісні » Варенички».

(Виконується пісня » Варенички».)
Ой мій милий варенички хоче. (Двічі)
— Навари, милая, (Двічі)
Навари, уха-ха, моя чорнобривая!
Та дров же немає, милий мій, миленький,
Та дров же немає, голуб мій сивенький!
Нарубай, милая, (Двічі)
Нарубай, уха-ха, моя чорнобривая!
Та й сил же немає, милий мій, миленький,
Та сил же немає, голуб мій сивенький!
Помирай, милая, (Двічі)
Помирай, уха-ха, моя чорнобривая!(Двічі)
А з ким будеш доживавати, милий мій, мипенький?
А з ким будеш доживати, голуб мій сивенький?
Із кумою, милая, (Двічі)
Із кумою, уха-ха, моя чорнобривая! (Двічі)
Так підем же додому, милий мій, миленький,
Вареничків наварю, голуб мій сивенький!
Не балуй, милая, (Двічі)
Не балуй, уха-ха, моя чорнобривая!
Ведучий.
Питання, чому ж часто чоловіки бояться хатньої роботи і всіма можливими способами уникають її? Мріють собі про дачу у моря під Одесою. Тому навіть пропонують милій дружині, як герой пісеньки, дров нарубати. Можливо, наступний учасник свята за допомогою байки Павла Глазового допоможе нам знайти відповідь на це болюче питання.
Учень.
Чом нема у нас охоти до домашньої роботи
Жінки наші нарікають — це вже звичним стало:
Що ми вдома по хазяйству помагаєм мало.
Любі наші! Ми б охоче вам допомагали,
Якби за це нас хвалили газети й журнали.
Та не тільки, щоб журнали, не самі газети,-
Щоб славили художники, скульптори, поети.
От якби намалював хтось велику карту:
Сидить дядько серед кухні, чистить картоплину.
Або якби якийсь скульптор виліпив фігурку:
Стоїть дядько над плитою, общипує курку.
Якби так нас прославляли, я б прибіг з роботи
І пірнув би з головою в домашні турботи.
Ведуча.
Жарти жартами, а без чоловіків жіноча краса не цвіла б так яскраво. Тому жодні маєтки не так важливі, як відносини чоловіка і жінки.Тож бажаємо, шановні жінки , щоб чоловіки завжди вас поважали, любили, на руках носили, були прекрасними господарями і люблячими та мудрими батьками, адже це надзвичайно важливо!
Виконується пісня » Батько і мати».
Знайдеться на усе причина,
Для тишини і для грози.
Та дивиться синок очима,
А в них дві крапельки сльози
І крізь образи і розлуки
Печаль дітей знов нас пече.
Їм треба материнські руки, |
Їм треба батьківське плече. | (2)
Приспів:
Батько і мати, два сонця гарячих,
Що нам дарують надію й тепло.
Батько і мати, у долі дитячій
Треба щоб кривди між них не було.
В душі то пісня солов’їна,
То злякано сичі кричать.
Щоб не кришилася родина,
Нам треба вміти і прощать
Нехай людські любов і шана
Осилять всі шляхи круті.
Бо в дітях ми себе лишаєм, |
Себе продовжуєм в житті. | (2)
Приспів. (2)
Ведучий.
Жінка це восьме диво світу, муза, яка протягом віків надихає чоловіків на звитяжні вчинки. Саме їй присвячені ці поетичні шедеври.
( Учні читають поезії І.Франка » Ой ти, дівчино» і » Чого являєшся мені у сні»)
Ведучий.
Шановні вчителі!
Любі дівчата!
Бажаємо Вам дорогі наші, завжди бути музами для своїх чоловіків, самими найкращими мамами для своїх дітей і просто коханими і щасливими.
Нехай кожну із вас вважають найвеличнішою таємницею Всесвіту, яку не може розкрити жоден чоловік, який живе на планеті Земля.
Зі святом 8 березня вас любі наші!
Ведуча.
З роси, з води — на добру сотню літ,
Людського щастя, благ людських по вінця!
Здоров’я шлем міцного, як граніт!
Ведучий.
Щоб теплих весен сонячні промінця
Будили в серці ніжні почуття.
Щоб не торкалась скронь зими пороша.
Щоб залишались ви на все життя
Такі, як є — вродливі і хороші!

Немає коментарів:

Дописати коментар