понеділок, 23 січня 2017 р.

Корисне й цікаве...

Створюйте привабливий інтер'єр у класній кімнаті

       Учнів приваблює:                                      Учнів відштовхує:
- свіжопофарбовані стіни;                             - відсутність рослин;
- живі рослини;                                               - темні коридори та стіни класу;
- охайна наочність;                                         - графіті;
- зручне розміщення столів та шаф;            - розламані старі меблі;
- цікаво облаштований                                  - розкидана їжа;
           вчительський стіл;
- провітрений клас;                                         - важке повітря.


Висловлюйте думки, що робитимуть Вас привабливими для учнів

       Привабливі думки:                       Непривабливі думки (щодо себе):
- "Робити помилки - це нормально";     - "Чому я така (такий) дурний?";
- "Я можу навчитися це робити";           - "Я ніколи не знаю. що робити!";
-"Іноді мені потрібно подумати,            -"Я так повільно думаю".
                           що робити".


Щоденно доводьте учням, що вони для вас дуже важливі як особистості

     Кожен учитель, повинен побувати в кінці навчального року в дитячому садочку аби відчути атмосферу, в якій живуть діти. Вони захоплюються оточуючим світом, все для них - гра, і немає нічого такого, що було б їм не під силу, навіть не дивлячись на те, що вони ще не вміють читати, писати або, навіть, правильно вимовляти звуки. Саме в цей період життя вони готові робити все, що ви забажаєте.
     Потім поспостерігайте за їхніми вихователями. Вони знають, що малюки не вміють читати, писати, правильно говорити, а інколи й самостійно їсти, ходити до туалету чи застібати ґудзики, і якщо ці педагоги не скаржаться на те, що діти повільно засвоюють матеріал, то їхні вихованці в подальшому матимуть хорошу поведінку і бажання вчитися.


Використовуйте значимі слова та дії для покращення поведінки учнів

     - Звертайтесь до учнів по іменах. Почувши під час спілкування з класом своє ім'я, учні зосереджуються і відчувають себе важливими.
     - Використовуйте ім'я, коли бажаєте звернути увагу на певні моменти поведінки учня.
     - Використовуйтеімена учнів у дружелюбній та поважній манері. Ніколи не звертайтесь до них із неповагою або поблажливим  тоном - це принижує людську ідентичність та гідність.
     - Вимовляйте ім'я учня правильно. Ім'я людини дорогоцінне та дуже особисте. Неправильно вимовлене ім'я може викликати неповагу, глузування та зазвичай дає привід для виникнення прізвиськ.
     - Вимовляючи ім'я людини, ви нібито говорите: "Ти дуже важливий для мене і я звертаюсь до тебе по імені".

     - 

Учителем не кожен може бути,
Не кожне серце вміє говорить…
Учитель лише той, хто вміє чути,
Окрилити, навчити і любить.
Тендітну душу ласкою зігріти
І добротою ниву засівать,
Безмежно, щиро цілий світ любити

І дітям усього себе віддать.


Педагогічні заповіді:

  • Завжди говори правду дітям, навіть тоді, коли це невигідно для тебе.
  • Не намагайся силою досягнути успіху.
  • Будь великодушним – умій прощати.
  • Не забувай хвалити.
  • Хвали в міру, уміючи.
  • Помічай найменші успіхи учня.
  • Оцінюй тільки вчинки дитини, а не її саму.
  • Знайди ключ до кожного.
  • Починай навчання не з букваря чи формул, а з радості.
  • Коли розмовляєш із дитиною, завжди дивись їй в очі.
  • Ніколи не карай одразу учня, котрий завинив.
  • Висловлюйся якомога ясніше й чіткіше.
  • Не вбивай у дітях казку.
  • Думай про дитячий «банк щасливих спогадів».
  • Тільки наблизивши до себе дитину, можна впливати на розвиток його духовного світу.
  • Діти не повинні йти від вчителя підкореними.
  • Визнавай права учня на помилку. До того часу, поки в дітей є віра в добро, людину, ідеал, є й виховання.
  • Дитина ставиться до тебе так, як до неї ставляться дорослі.
  • Не кажи про учня «нездібний», а кажи: «Здібності в нього ще не розкриті».
  • Краще виховання – запрошення учня до роздумів.
  • Не «заводься» з учнями. Жодних нотацій.
  • Не можна говорити учням тільки про їхні недоліки.
  • Не використовуй оцінки як засіб покарання.
  • Необдумане покарання дуже шкодить.
  • Завищенні вимоги до учня – одна з причин конфліктів.
  • Учень, упевнений у неможливості змінити щось, відмовляється від пошуку.
  • Від постійних невдач діти озлоблюються.
  • Важкі діти – це ті, котрих зрадили батьки.

Молитва благодарности учителя

   Спасибо Тебе, Господи, за то что я - учитель. Как учитель я могу учить, вдохновлять, взывать, переубеждать и облагораживать. Каждый мой ученик покинет мой класс хоть немного изменённым. Значит, через моих учеников я могу менять мир. Спасибо за данные мне возможности. Спасибо за то, что я могу делать то, что мне нравиться. Спасибо за то, что Ты наставил и привёл меня к любимому делу.
Спасибо Тебе, Господи, за:
- директора, который доверяет моему мнению и поддерживает мои решения;
- родителей, которые на наших совместных собраниях умеют слушать, общаться и сотрудничать;
- творческого коллегу, который свободно делится своими лучшими идеями;
- ученика, который борется и отказывается сдаваться;
- охрипшие голоса девчонок, когда мы вместе болеем за наших мальчиков-футболистов;
- ученика, который разбирается в технологии лучше меня;
- тишину в классе после прочитанных дневников девочки, которую звали Анна Франк;
- неожиданное отсутствие моего самого недисциплинированного ученика;
- дни без сюрпризов и дни с сюрпризами;
- неожиданный выходной;
- того человека, который в любое время, по любой причине не забывает сказать: «Спасибо тебе за то, что ты хороший учитель».
Спасибо Тебе, Господи, за то, что Ты даришь иногда мне свободные минуты вдохновения, когда я могу взять чистый лист бумаги и написать о том, чем живёт моя душа. Ведь я не только учитель, Господи!

Золоті правила педагога

1. Прийшов у школу - зроби розумне й шляхетне лице. 
2. Кожного разу, коли тобі хочеться командувати дітьми, згадай своє дитинство і про всяк випадок з'їж морозиво. 
3. Гроші та педагогіка малосумісні. 
4. Нехай всі манекенниці світу, побачивши твою усмішку, подадуть у відставку. 
5. Не заходь в душу до дітей, якщо тебе про це не просили. 
6. Іди на урок з радістю, виходь з уроку з приємною втомою. 
7. Жартуй до тих пір, доки не навчишся. 
8. Пам'ятай: поганий лікар може забрати життя, поганий учитель - спопелити душу. 
9. Приходити на урок слід настільки підготовленим, щоб знати точно: для чого прийшов, куди прийшов, що будеш робити і чи буде від цього добре. 
10. Кожного разу, коли хочеться нагрубити кому-небудь, рахуй до мільйона. 
11. Намагайся їсти кожен день. 
12. Люби свою адміністрацію так само, як і вона тебе, і ти проживеш довге і щасливе педагогічне життя. 
13. Ніколи не чекай похвали, а намагайся відразу ж з'ясувати, як з нею йдуть справи. 
14. Люби кого-небудь крім школи, і тоді у тебе буде все в порядку. 
15. Якщо до тебе прийшли на урок, згадай, що ти артист, ти кращий педагог країни, ти найщасливіша людина. 
16. Говори батькам завжди найкращу правду, яку ти знаєш. 
17. Пишайся своїми помилками, і тоді у тебе їх буде з кожним роком все менше. 
18. Вищим проявом педагогічної успішності є усмішка на обличчях дітей. 
19. Якщо ти вмієш самий звичайний факт подати як відкриття та домогтися подиву і захоплення учнів, то можеш вважати, що половину справи ти вже зробив. 
20.Пам'ятай: хороші педагоги живуть довго і майже ніколи не хворіють. 
21. Віддай школі все, а вийшовши зі стін школи, почни нове життя. 
22. Постарайся завжди бути здоровою, навіть якщо в цей хтось не повірить. 
23. Одягайся так, щоб ніхто не сказав тобі вслід: "Он вчителька пішла". 
24. Не спи на уроці; дурний приклад заразливий. 
25. Під час опитування зобрази на обличчі граничний інтерес. 
26. Пам'ятай: якщо твій голос стає загрозливо хрипким, значить, ти робиш щось не те. 
27. Добре, якщо пізно увечері, коли ти згадаєш своїх учнів, обличчя твоє осяє посмішка.

Немає коментарів:

Дописати коментар