Критерії
оцінювання роботи вчителя
на уроці в системі
особистісно-зорієнтованого навчання
·
Наявність плану проведення уроку в залежності від
підготовки класу.
·
Використання проблемних творчих завдань.
·
Застосування завдань, які дозволять учневі самому вибирати
тип, вид та форму матеріалу, який він вивчатиме (мовну, графічну,
умовно-символічну).
·
Створення позитивного емоційного настрою на роботу всіх
учнів протягом уроку.
·
Повідомлення не тільки теми, а й етапів організації
навчальної діяльності протягом уроку.
·
Обговорення з учнями наприкінці уроку не тільки нового,
що пізнали, чим оволоділи, а й того, що не сподобалося, та чому, що бажали б
виконати ще раз, а що зробили б по-іншому.
·
Стимулювання учнів до вибору та самостійного використання
різних способів виконання завдань.
·
Оцінка (заохочення) під час опитування не тільки
правильної відповіді учня, а й аналіз міркувань учня, використаного способу,
чому і в чому помилився.
·
Глибока аргументація поточної оцінки навчальних
досягнень, у розі її виставлення наприкінці уроку за рядом параметрів:
правильність, самостійність, оригінальність.
·
Завдання додому вимагає від учителя не тільки визначення
його теми та обсягу, а й досконалого роз`яснення, як учневі
раціонально організувати навчальну роботу, виконуючи домашнє завдання.
Немає коментарів:
Дописати коментар