вівторок, 3 лютого 2015 р.

Критерії оцінювання роботи вчителя на уроці в системі особистісно-зорієнтованого навчання

Критерії
оцінювання роботи вчителя
на уроці в системі
 особистісно-зорієнтованого навчання

·       Наявність плану проведення уроку в залежності від підготовки класу.
·       Використання проблемних творчих завдань.
·       Застосування завдань, які дозволять учневі самому вибирати тип, вид та форму матеріалу, який він вивчатиме (мовну, графічну, умовно-символічну).
·       Створення позитивного емоційного настрою на роботу всіх учнів протягом уроку.
·       Повідомлення не тільки теми, а й етапів організації навчальної діяльності протягом уроку.
·       Обговорення з учнями наприкінці уроку не тільки нового, що пізнали, чим оволоділи, а й того, що не сподобалося, та чому, що бажали б виконати ще раз, а що зробили б по-іншому.
·       Стимулювання учнів до вибору та самостійного використання різних способів виконання завдань.
·       Оцінка (заохочення) під час опитування не тільки правильної відповіді учня, а й аналіз міркувань учня, використаного способу, чому і в чому помилився.
·       Глибока аргументація поточної оцінки навчальних досягнень, у розі її виставлення наприкінці уроку за рядом параметрів: правильність, самостійність, оригінальність.

·       Завдання додому вимагає від учителя не тільки визначення його теми та обсягу, а й досконалого роз`яснення, як учневі раціонально організувати навчальну роботу, виконуючи домашнє завдання.

Немає коментарів:

Дописати коментар