вівторок, 3 лютого 2015 р.

Анкета "Визначення творчого потенціалу вчителів"

Анкета-тест"Визначення творчого потенціалу вчителів"
Прізвище, ім`я, по-батькові вчителя:   ____________________________

Для того щоб визначити свій творчий потенціал, виберіть один із варіантів можливих відповідей:
1. Чи вважаєте ви, що певні ваші дії значно поліпшать НВП?
а - так; б - ні; в — за сприятливих умов;
2. Чи вважаєте ви, що оточуючий вас світ може бути кращим?
а — так; б — ні; в - так, в деяких випадках.
3. Як ви гадаєте, могли б ви бути причасними до змін оточуючого світу?
а - так; б - ні; в - так, в деяких випадках.
4. Як ви вважаєте, будете ви в майбутньому настільки впливовими, що зможете щось принципово змінити?
а - так; б - обов 'язково; в - можливо
5. Коли ви вирішили почати якусь справу, впевнені, що доведете її до кінця?
а — так; б - часто не впевнений;
6. Чи є у вас бажання займатися справами, яких зовсім не знаєте?
а — так; б - невідоме мене не цікавить; в - все залежить від характеру справи.
7. Вам приходиться займатися незнайомим ділом? Чи прагнете ви досягти в ньому досконалості?
а — так; б - задовольнюсь тим, що зміг досягти; в - так, але тільки якщо це мені подобається.
8. Якщо справа, яку ви не знаєте, вам подобається, чи хочете ви знати про неї все?
а — так; б — ні, хочу навчитися тільки головному; в - ні, хочу тільки задовольнити свою цікавість.
9. Коли ви терпите поразку, то:
а - якийсь час впираєтесь; б - махнете на все рукою; в — продовжуєте робити своє діло.
10. Як по-вашому, професію треба обирати, виходячи з:
а — своїх можливостей; б - стабільності, значущості, потреби в ній; в - переваг, якими вона забезпечить.
11. Подорожуючи, могли б ви легко орієнтуватися на маршруті, по якому вже пройшли:
а — так; б - ні, боїтеся збитися з дороги; в - так, але тільки там, де місцевість сподобалася.
12. Відразу після бесіди чи зможете ви пригадати все, про що йшла розмова:
а - так; б — всього пригадати не можете; в - запам 'ятали тільки те, що цікавило.
13.Коли ви чуєте слово іноземною мовою, зможете повторити його по складах, якщо навіть не знаєте його значення:
а - так, без труднощів; б — так, якщо слово легко запам 'ятати; в - повторю не зовсім вірно.
14. У вільний час ви надаєте перевагу:
а — залишатися на самоті, поміркувати; б — знаходитись в компанії; в - не має різниці знаходитесь ви на самоті чи в компанії.
15. Ви займаєтесь якоюсь справою. Вирішуєте залишити це заняття тільки тоді, коли:
а — справу закінчено і ви задоволені її результатом; б — ви задоволені результатом в певній мірі; в- ви ще не все зробили.
16. Коли ви залишилися насамоті:
а - любите помріяти; б - будь якою ціною прагнете знайти для себе заняття; в - любите помріяти, але тільки про речі, пов 'язані з вашою роботою.
17. Коли якась ідея захоплює вас, то ви думаєте про неї:
а - незалежно від того, де і з ким. ви знаходитесь; б — тільки насамоті; в - тільки там, де не буде надто гамірно.
18. Коли ви відстоюєте яку-небудь ідею, то:
а — можете відмовитись від неї, якщо аргументи опонента будуть переконливими; б — залишитесь при своїй думці; в - зміните свою думку, якщо опір буде надто сильним.
 

Підрахуйте бали, які ви набрали:"а" - 3 бали, "б" - 1 бал, "в" - 2 бали. Загальна сума набраних балів покаже рівень вашого творчого потенціалу.

49 і більше балів - у вас значний творчий потенціал. Якщо ви на ділі зможете примінити свої здібності, то вам по силі самі різноманітні форми творчості.

Від 24 до 48 балів - нормальний творчий потенціал. Ви володієте тими якостями, які дозволяють вам творити. Але у вас є проблеми, які гальмують процес творчості, але ваш потенціал дозволить вам проявити себе творчо.


23 і менше балів - ваш творчий потенціал, на жаль, малий. Але може ви просто не дооцінюєте себе? Позбавтесь цього і ви вирішите проблему.

Немає коментарів:

Дописати коментар