вівторок, 3 лютого 2015 р.

Пам’ятка для самоаналізу вчителем уроку

Пам’ятка 
для самоаналізу вчителем уроку

Здійснюючи самоаналіз уроку, доцільно відповісти на такі запитання:
  1. Наскільки під час планування й проведення уроку враховано реальні навчальні можливості учнів?
  2. Яке місце даного уроку в темі, розділі? Як він пов’язаний із попереднім і наступним уроками? В чому специфіка цього уроку?  Його тип.
  3. Мета уроку (загальноосвітня, виховна, розвивальна). Чи був між ними взаємозв'язок?  Які завдання були  головними? Які особливості класу, окремих груп школярів були  враховані в завданнях?
  4. Чому вибрана структура уроку була раціональною для розв'язання цієї мети? Чи правильно визначили на уроці час для опитування, вивчення нового матеріалу, закріплення, домашнього завдання? Чи раціонально розподілено час, відведений на всі етапи уроку?
  5. На яких ідеях, положеннях,фактах  зробили головний акцент на уроці й чому?
  6. Яке поєднання методів навчання для розкриття нового матеріалу? Наскільки був обгрунтованим вибір методів навчання?
  7. Яке поєднання форм навчання  обрали для розкриття нового матеріалу й чому?  Чи необхідно було застосовувати диференційований підхід  до учнів?
  8. Як було організовано контроль засвоєння знань, умінь і навичок? У яких формах і якими методами цей контроль здійснювався?
  9. Що допомогло забезпечити високу працездатність учнів протягом усього уроку?
  10. Завдяки чому вдалося раціонально використати час, запобігти перевантаженню учнів?
  11. Завдяки чому на уроці зберігалася добра психологічна атмосфера
спілкування з учнями?

  1.  Як було продумано запасні методичні заходи в разі непередбачених ситуацій?
  2. Чи вдалося вчтелеві повною мірою реалізувати всі поставлені завдання? Якщо не вдалося, то чому? Коли вчитель планує їх доробити?     

Немає коментарів:

Дописати коментар