Недоліки уроку
- Нехтування
вчителем підготовкою плану проведення уроку.
- Не приділяється
належна увага мотивації і інтересу учнів до уроку.
- Тема уроку не
записується на дошці.
- Не проводиться
оперативна перевірка якості виконання учнями письмових завдань, підготовки
до уроків.
- Час активної
роботи учнів на уроці набагато менший за час активного пояснення вчителя.
- Мовчання
більшості учнів на уроці.
- Відсутня
диференціація навчання на різних етапах уроку.
- Учні на уроці
пасивні.
- Робота з
обмеженим колом школярів.
- Відповіді учнів
на запитання вчителя в основному носять репродуктивний, відтворюючий характер.
- Учитель виступає
репродуктором навчання.
- Неналежна увага
приділяється виділенню основного, найбільш суттєвого із змісту виучуваного
матеріалу та його багаторазовому повторенню.
- Не приділяється
достатньої уваги підготовці учнів до тематичного оцінювання.
- Панує
напруженість, страх.
- Нераціонально
використовується час на уроці.
- Домашнє завдання
не записано на дошці, задане після дзвінка, недиференційоване, значно
перевищує об'єм роботи, виконаної на уроці.
- Невчасно
завершується урок.
- Невміння якісно
побудувати урок.
- Зосередження
уваги лише на учневі, який відповідає.
- Неувага до
відповіді учнів, втручання у відповідь.
- Гостра реакція
на будь-які відхилення у поведінці учнів на уроці.
- «Загравання « з
учнями, намагання сподобатись, невміння знайти правильний тон.
- Невміння
спрямувати навчання і виховання на коллектив учнів.
- Погрози, грубі
зауваження як основні засоби впливу на учнів.
- Невиразність
мови.
- Невміння
поставити акцент на найголовніше.
- Монотонність
голосу.
- Нерухомість
фігури.
- Неврахування
інтересу, захоплень учнів або повної їх відсутності.
- Механічне
запозичення передового педагогічного досвіду.
Немає коментарів:
Дописати коментар