вівторок, 3 лютого 2015 р.

Недоліки уроку

Недоліки уроку


  1. Нехтування вчителем підготовкою плану проведення уроку.
  2. Не приділяється належна увага мотивації і інтересу учнів до уроку.
  3. Тема уроку не записується на дошці.
  4. Не проводиться оперативна перевірка якості виконання учнями письмових завдань, підготовки до уроків.
  5. Час активної роботи учнів на уроці набагато менший за час активного пояснення вчителя.
  6. Мовчання більшості учнів на уроці.
  7. Відсутня диференціація навчання на різних етапах уроку. 
  8. Учні на уроці пасивні.
  9. Робота з обмеженим колом школярів.
  10. Відповіді учнів на запитання вчителя в основному носять репродуктивний, відтворюючий характер.
  11. Учитель виступає репродуктором навчання.
  12. Неналежна увага приділяється виділенню основного, найбільш суттєвого із змісту виучуваного матеріалу та його багаторазовому повторенню.
  13. Не приділяється достатньої уваги підготовці учнів до тематичного оцінювання.
  14. Панує напруженість, страх.
  15. Нераціонально використовується час на уроці.
  16. Домашнє завдання не записано на дошці, задане після дзвінка, недиференційоване, значно перевищує об'єм роботи, виконаної на уроці.
  17. Невчасно завершується урок.
  18. Невміння якісно побудувати урок.
  19. Зосередження уваги лише на учневі, який відповідає.
  20. Неувага до відповіді учнів, втручання у відповідь.
  21. Гостра реакція на будь-які відхилення у поведінці учнів на уроці.
  22. «Загравання « з учнями, намагання сподобатись, невміння знайти правильний тон.
  23. Невміння спрямувати навчання і виховання на коллектив учнів.
  24. Погрози, грубі зауваження як основні засоби впливу на учнів.
  25. Невиразність мови.
  26. Невміння поставити акцент на найголовніше.
  27. Монотонність голосу.
  28. Нерухомість фігури.
  29. Неврахування інтересу, захоплень учнів або повної їх відсутності.
  30. Механічне запозичення передового педагогічного досвіду. 

Немає коментарів:

Дописати коментар