АНАЛІЗ УРОКУ
Клас ____Предмет__________________________Учитель____________________________
Дата ______ 20 р. Учн. за списком________Присутні _______
Темауроку____________________________________________________________________
Метауроку_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мета відвідування
____________________________________________________________________
ДОТРИМАНО
|
РЕАЛІЗОВАНО
|
|
ВИКОРИСТАНО
|
ПРИНЦИПИ НАВЧАННЯ:
|
МЕТОДИ НАВЧАННЯ:
|
|
ЗАСОБИ НАВЧАННЯ:
|
• науковість;
|
• монологічний;
|
•
|
об'єкти
навколишнього середовища;
|
• доступність;
|
• демонстративний;
|
•
|
таблиці;
|
• наочність;
|
• діалогічний;
|
•
|
картки;
|
• проблемність;
|
• евристичний;
|
•
|
ілюстрації;
|
• самостійність;
|
• пошуковий;
|
•
|
ТЗН;
|
• активність учнів;
|
•
алгоритмічний;
|
•
|
книги;
|
• систематичність;
|
• програмовий метод
|
•
|
підручники;
|
• послідовність;
|
викладання;
|
•
|
записи
на дошці;
|
• врахування індивідуальних
|
• інформативно-повідом-
|
•
|
інше
|
особливостей
учнів;
|
люючий;
|
|
|
• дотримання диференціації;
|
• пояснювальний;
|
|
ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ
|
• дотримання інтеграції;
|
• стимулюючий;
|
|
НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ:
|
• пробудження свідомості учнів;
|
• спонукаючий;
|
•
|
фронтальна;
|
• стійкість засвоєння знань;
|
• інструктивний метод
|
•
|
групова;
|
• зв'язок навчання з життям;
|
навчання;
|
•
|
індивідуальна
|
• єдність освітніх, розвиваючих,
|
• виконавчий;
|
|
|
виховних
функцій навчання
|
• реконструктивний;
|
|
ФОРМИ
ВИКОНАННЯ
|
|
• частково-пошуковий;
|
|
видів
робіт:
|
ЗОВНІШНЯ
|
• пошуковий;
|
•
|
усна;
|
ОРГАНІЗАЦІЯ УРОКУ:
|
• творчий
|
•
|
письмова;
|
• своєчасний початок і кінець
|
|
•
|
з
місця;
|
уроку;
|
КІЛЬКІСТЬ
|
•
|
біля
дошки
|
• раціональна організація робо-
|
ОПИТАНИХ УЧНІВ:
|
|
|
чого
місця вчителя;
• рац. орг. роб. місця учня;
• своєчасний запис у щоденник домашнього
завдання;
|
|
• •
|
ДОТРИМАННЯ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНИХ
ВИМОГ:
стан
класу;
естетичне
оформлення;
|
|
|||
|
|||
|
|||
• своєчасне виставлення у що-
|
ТИП УРОКУ:
|
•
|
температурний
режим;
|
денник
оцінок учителем
|
• урок вивчення нового
|
•
|
чистота
повітря;
|
|
матеріалу;
|
•
|
зовнішній
вигляд учнів;
|
ОРГАНІЗАЦІЯ
|
• урок закріплення знань,
|
•
|
емоційно-психологічний
стан учителя,
|
НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ:
|
умінь,
навичок;
|
учнів
|
|
• мотивація навчання;
|
• урок перевірки знань,
|
|
|
• реалізація запланованого;
|
умінь,
навичок;
|
|
КІЛЬКІСНИЙ
І ЯКІСНИЙ
|
•
логічність і послідовність
|
• комбінований урок
|
|
АНАЛІЗ
УРОКУ:
|
викладу
матеріалу;
|
|
Всього
учнів
|
|
• оптимальність структури уроку;
|
|
3
|
них
одержали:
|
•
раціональність методів, прин-
|
|
«
|
3» «8»
|
ципів,
засобів навчання;
|
|
«4» «9»
|
|
• мовленнєва культура вчителя;
|
|
«5» «10»
|
|
•
дисципліна учнів;
|
|
«
|
6» «11»
|
• результативність уроку
|
|
«7» «12»
|
|
|
|
%
|
якісної
успішності
|
Немає коментарів:
Дописати коментар