вівторок, 3 лютого 2015 р.

Аналіз уроку

АНАЛІЗ  УРОКУ
Клас ____Предмет__________________________Учитель____________________________
Дата ______ 20       р.          Учн. за списком________Присутні _______
Темауроку____________________________________________________________________
Метауроку_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мета відвідування ____________________________________________________________________












ДОТРИМАНО
РЕАЛІЗОВАНО

ВИКОРИСТАНО
ПРИНЦИПИ НАВЧАННЯ:
МЕТОДИ НАВЧАННЯ:

ЗАСОБИ НАВЧАННЯ:
•   науковість;
•  монологічний;
об'єкти навколишнього середовища;
•  доступність;
•  демонстративний;
таблиці;
•  наочність;
•  діалогічний;
картки;
•  проблемність;
•  евристичний;
ілюстрації;
•  самостійність;
•  пошуковий;
ТЗН;
•  активність учнів;
• алгоритмічний;
книги;
•  систематичність;
•  програмовий метод
підручники;
•  послідовність;
викладання;
записи на дошці;
•  врахування індивідуальних
•  інформативно-повідом-
інше
особливостей учнів;
люючий;


•  дотримання диференціації;
•  пояснювальний;

ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ
•  дотримання інтеграції;
•  стимулюючий;

НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ:
•  пробудження свідомості учнів;
•  спонукаючий;
фронтальна;
•  стійкість засвоєння знань;
•  інструктивний метод
групова;
•  зв'язок навчання з життям;
навчання;
індивідуальна
•  єдність освітніх, розвиваючих,
•  виконавчий;


виховних функцій навчання
•  реконструктивний;

ФОРМИ ВИКОНАННЯ

•  частково-пошуковий;

видів робіт:
ЗОВНІШНЯ
•  пошуковий;
усна;
ОРГАНІЗАЦІЯ УРОКУ:
•  творчий
письмова;
•  своєчасний початок і кінець

з місця;
уроку;
КІЛЬКІСТЬ
біля дошки
•  раціональна організація робо-
ОПИТАНИХ УЧНІВ:


чого місця вчителя;
•   рац. орг. роб. місця учня;
•   своєчасний запис у щоденник домашнього завдання;



• •
ДОТРИМАННЯ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНИХ ВИМОГ:
стан класу;
естетичне оформлення;



•  своєчасне виставлення у що-
ТИП УРОКУ:
температурний режим;
денник оцінок учителем
•  урок вивчення нового
чистота повітря;

матеріалу;
зовнішній вигляд учнів;
ОРГАНІЗАЦІЯ
•  урок закріплення знань,
емоційно-психологічний стан учителя,
НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ:
умінь, навичок;
учнів
•  мотивація навчання;
•  урок перевірки знань,


•  реалізація запланованого;
умінь, навичок;

КІЛЬКІСНИЙ І ЯКІСНИЙ
• логічність і послідовність
•   комбінований урок

АНАЛІЗ УРОКУ:
викладу матеріалу;

Всього учнів
•  оптимальність структури уроку;

3
них одержали:
• раціональність методів, прин-

«
3»   «8»
ципів, засобів навчання;

«4»        «9»
•  мовленнєва культура вчителя;

«5»        «10»
• дисципліна учнів;

«
6»        «11»
•  результативність уроку

«7»        «12»


%
якісної успішності


Немає коментарів:

Дописати коментар