вівторок, 3 лютого 2015 р.

Пропозиції щодо висновків до уроків

Пропозиції щодо висновків до уроків


  1. Продумувати у комплексі та конкретизувати у плані уроку завдання навчання, розвитку та виховного впливу.
  2. Ретельніше продумувати не тільки мету, але й розвивальну та виховну. У зв’язку з цим опрацювати добірку матеріалів у методичному кабінеті  «Рекомендації вчителю» - вимоги до визначення мети та завдань уроку.
  3. Конкретизувати мету та завдання уроку, пов’язуючи їх зі змістом навчального матеріалу.
  4. Поглиблювати практичні вміння та навички у використанні інноваційних форм і методів роботи.
  5. Застосовувати наочність, яка привернула б увагу учнів до матеріалу, що вивчається та продумувати її місце у структурі уроку.
  6. Використовувати у системі методів навчання елементи проблемності через систему відповідних прийомів.
  7. Продумувати і правильно використовувати контрольно-корекційну функцію уроку як стимулюючу роль навчальної роботи.
  8. Ретельно продумувати методи та прийоми роботи над навчальним матеріалом відповідно до структурної організації уроку.
  9. Продумувати систему вправ, належну практичну спрямованість уроку.
  10. Продумувати систему  запитань, які спонукали б до висновків, зіставлень, аналізу.
  11. Приділити увагу добору дидактичного матеріалу ( елементи новизни, факти для порівняння, зіставлення , висновків), подбати про його виховне значення (матеріали методичного кабінету школи «На допомогу вчителю»).
  12. Практикувати випереджувальні завдання, продумувати їх систему, значення.
  13. Продумувати систему роботи з підручником, передбачати самостійну роботу.
  14. Передбачати систему тренувальних вправ, що містять не тільки аналіз явищ, а й творчі вправи.
  15. Звернути увагу на розвиваюче навчання – розвиток розумових здібностей учнів (мислення, мови, уяви, пам'яті тощо) шляхом добору відповідних методів та форм роботи.
  16. Покращити використання підручника як первинного джерела знань, як засобу організації самостійної роботи учнів.
  17. Поліпшити етап уроку «домашнє завдання», а етап уроку «перевірка домашнього завдання» використовувати для актуалізації матеріалу, необхідного для засвоєння нової теми.
  18. Зосереджуватись над правильними прийомами праці з учнями .
  19. Звернути увагу на оволодіння прийомами педагогічної технології.
  20. Продумувати систему домашніх завдань для циклу уроків, спираючись на індивідуальний підхід та диференційоване навчання.
  21. Розробити цикл можливих інтегрованих тем.
  22. Звернути увагу на використання гри як методу організації навчально-виховного процесу.
  23. Звернути увагу на методику організації колективної, групової, індивідуальної  творчої діяльності.
  24. Систематично працювати над запобіганням неуспішності учнів. 

Немає коментарів:

Дописати коментар