Пропозиції щодо висновків до уроків
- Продумувати у комплексі та конкретизувати у плані уроку завдання навчання, розвитку та виховного впливу.
- Ретельніше продумувати не тільки мету, але й розвивальну та виховну. У зв’язку з цим опрацювати добірку матеріалів у методичному кабінеті «Рекомендації вчителю» - вимоги до визначення мети та завдань уроку.
- Конкретизувати мету та завдання уроку, пов’язуючи їх зі змістом навчального матеріалу.
- Поглиблювати практичні вміння та навички у використанні інноваційних форм і методів роботи.
- Застосовувати наочність, яка привернула б увагу учнів до матеріалу, що вивчається та продумувати її місце у структурі уроку.
- Використовувати у системі методів навчання елементи проблемності через систему відповідних прийомів.
- Продумувати і правильно використовувати контрольно-корекційну функцію уроку як стимулюючу роль навчальної роботи.
- Ретельно продумувати методи та прийоми роботи над навчальним матеріалом відповідно до структурної організації уроку.
- Продумувати систему вправ, належну практичну спрямованість уроку.
- Продумувати систему запитань, які спонукали б до висновків, зіставлень, аналізу.
- Приділити увагу добору дидактичного матеріалу ( елементи новизни, факти для порівняння, зіставлення , висновків), подбати про його виховне значення (матеріали методичного кабінету школи «На допомогу вчителю»).
- Практикувати випереджувальні завдання, продумувати їх систему, значення.
- Продумувати систему роботи з підручником, передбачати самостійну роботу.
- Передбачати систему тренувальних вправ, що містять не тільки аналіз явищ, а й творчі вправи.
- Звернути увагу на розвиваюче навчання – розвиток розумових здібностей учнів (мислення, мови, уяви, пам'яті тощо) шляхом добору відповідних методів та форм роботи.
- Покращити використання підручника як первинного джерела знань, як засобу організації самостійної роботи учнів.
- Поліпшити етап уроку «домашнє завдання», а етап уроку «перевірка домашнього завдання» використовувати для актуалізації матеріалу, необхідного для засвоєння нової теми.
- Зосереджуватись над правильними прийомами праці з учнями .
- Звернути увагу на оволодіння прийомами педагогічної технології.
- Продумувати систему домашніх завдань для циклу уроків, спираючись на індивідуальний підхід та диференційоване навчання.
- Розробити цикл можливих інтегрованих тем.
- Звернути увагу на використання гри як методу організації навчально-виховного процесу.
- Звернути увагу на методику організації колективної, групової, індивідуальної творчої діяльності.
- Систематично працювати над запобіганням неуспішності учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар